woensdag 28 november 2012

Wie ben jij??


 

Ik ben niet geïnteresseerd in de grootte van je televisie, maar waar wil je eigenlijk graag naar kijken?

Ik heb geen belangstelling voor het merk van je auto of je kleding, maar op wie wil je eigenlijk graag lijken?

Ik hecht geen waarde aan je baan, je carrière en je salaris, maar 'k wil graag weten hoe jij je hierbij voelt?

Ik ben niet geïmponeerd door je snelle vlotte babbel, maar 'k wil graag weten wat je precies bedoelt?

Je huis, je inrichting, is die helemaal volgens de laatste trends up to date, of is het toch meer een afspiegeling van wie jij bent?

Leuk, al je vrienden, kennissen en je drukke sociale leventje, maar is er wel iemand bij die jou echt kent?

Wie zit er achter dat masker van aanpassing, achter die maatschappelijke opgebouwde muur?

Wie durft zichzelf te laten zien, wie durft te zijn kwetsbaar, klein, eerlijk en puur?

Ik wil je graag zien zoals je bent bedoeld, je eigenheid, bijzonder en uniek!

Ik wil je leren kennen, er voor je zijn, samen oprecht en authentiek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten