dinsdag 19 februari 2013

Morgen


Ik hou van Morgen.

Morgen is de toekomst.

Gisteren is mij vergeven.

Vandaag ben ik vrij, om mij voor te bereiden op Morgen.

Alleen niemand weet wanneer het Morgen is.

Morgen is de belofte, de hoop.

De belofte dat Morgen alles beter zal zijn, de zekere hoop dat het altijd goed zal zijn.

Althans voor wie in Morgen gelooft.

Morgen is de waarheid.

Morgen zal iedereen het allemaal weten.

Geen mens zal ontkomen aan Morgen.

Zeker is wel dat Morgen Liefde is.

Morgen heeft zich gisteren voor jou opgeofferd, zodat jij vandaag Zijn Liefde kunt laten zien.

Morgen zal liefdevol zijn voor wie horen wil, ook al zien ze niet.

Maar ik weet ook dat mensen bang zijn voor Morgen.

Maar die angst is niet nodig, daar kun je iets aan doen.

Het is niet moeilijk!

Alhoewel, eigenlijk wel, het vereist namelijk overgave.

Overgave aan Morgen.

En dat is natuurlijk zeer zwaar in deze ik-gerichte wereld.

Misschien moeten we aan Morgen vragen of hij ons vandaag ook wil helpen.

Morgen was ook aanwezig in gisteren en is er ook bij vandaag.

De belofte en de hoop van Morgen kunnen je ook al vandaag vrede geven.

Ga actief op zoek naar Morgen.

Het is het verschil tussen Morgen in geluk of Morgen in ellende.

En dat dan voor eeuwig!

Maar wacht niet te lang, Morgen is al heel dichtbij.

 

Morgen is mijn leven, ik hou van Morgen.
 
 
Helena.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten