donderdag 7 november 2013

Kortsluiting

Wervelende woorden razen door de storm in mijn hoofd
Twijfelachtige gedachten worden in mijn ziel gekloofd
Als in een flipperkast bliksemen de beelden door elkaar
Verbinden, verbreken, sluiten kort, de chaos is weer daar

Onzekere gevoelens veroorzaken golvende stromen van tranen
Zoekend naar een uitweg vloeien ze door mijn zenuwbanen
Wanhopig verlangend naar een veilige plek om te schuilen
Waar het door vredige stilte onmogelijk is om nog te huilen

Dat is waar, in mijn bonzende gebroken hart, U zich bevindt
Uw Geest mij toefluistert; Wees maar niet bang, mijn lieve kind
Ik hou van je en zal voortdurend bij je zijn, nu en voor altijd
Je was Me alles waard, laat nu maar los, deze uitputtende strijd

Helena

2 opmerkingen:

  1. Loslaten is geen activiteit.
    Het is het stoppen van een activiteit;
    de activiteit van het vasthouden...

    BeantwoordenVerwijderen